Doksy aneb První jarní svazovka. (Autor:Ondra Lajos)

09.05.2013 20:36

Jednoho krásného dne jsem v 11h ráno vyjel se strejdou na rybník u obce Doksy.Po příjezdu jsme vybrali nejbližší místo a nahodili.Jako vždy,na první pokusy vyndavám splávek.Po 10 minutách plavané uklízím s neúspěchem a vytahuji feeder.Připravuji 25 gramové krmítko,plním ho,na háček napichuji medovku a nához.Jelikož nemám klasickou feeder vydličku,opíram prut jen o jednoduchou vidličku.Po 15 minutách razatní záběr,který mi překlopil prut málem do vody.Naštěstí stíhám a sekám,jenže v doběhu mi podjela nohá,takže sem trhal v sedě.No,a aby toho nebylo málo,trhám do prázdna.Znovu připravím a házím na stejné místo.Mezí tím vytahuji jeden z nových kapraků,který navazuji na volnoběžné krmítko s jedním háčkem a medovkou.Větší klasika neexistuje.Vrhám do vody a čekám.

Po hodinovém čekání uklízím feeder.Vyzkoušel jsem na něm chleba,žížalu i medovku a stejně nic.Vytahuji druhý kaprák a napichuji sladké boilie+Pop-up.Nahazuji s mou oblíbenou helikoptérovou montáží a cěkám.Mezitím převazuji druhy kaprák na Halibut peletu a nahazuji.Přesně po hodině vytahuji boilie a nechávám ležet,protože jsem si všímnul jak u břehu řádí malý perlínci a karásci.Tak navazuji 2gr splávek s háčkem vel.12 a půlkou žížalky. Chvíli mi trvalo najít to správné hejno a nahazuji přímo mezi ně.Po chvíli krásný záběr,krásný boj.Perlínek 28cm.Pouštím a pokračuji.Ten den prostě musel bejt nějak smolnej,protože já už sem nic nechytl a strejda neudělal ani záběr.Kolem páté hodiny odjíždíme domů s dobrým pocitem,že jsme byli aspoň v přířodě.

V tomto článku se ukazuje,že nemusíte jezdit na ryby jen za rybami.