Berounka

20.07.2012 00:00

3 dny rybaření na řece Oty Pavla, byly vcelku příjemné a proto sem sepsal krátký příběh.

 

Den první

Příjezd po obědě, stavíme stan zabydlujeme se a tak na chvíly nahodím feeder ''na průzkum'' chytám ve společnosti dvou mladších kluků a mají spoustu otázek k mojí výbavě. Kolem sedmé hodiny pěkný záber na žížalku chvylka pěkného bojování a na břehu končí sumec není velký odhadem 30cm ,ale můj první takže udělá radost, ,,Malej holdegrón'' komentuje můj úlovek jeden z kluků a já jsem se rozesmál. Foto a odplouvá svět do svého ráje. Potom výtáhnu ještě jednoho menšího sumečka a to je na první den slušné.

 

Den druhý

druhý den se probudím dopoledne tak si du na chvíli nahodit. nahodím feeder a sonou chytám malé oukleje, hrouzky a podobné čudly.

Čtvrt na dvanáct ,asi přehodím rybičku, stahuji ,když se podívám na feeder špička se kmytá přímo na mě mává ,zahodím prut a vrhnu se po druhém. sotva vyndám feeder ze stojánku, podklouzne mi to na blátě a já sedím na zadku. Přiseknu, pěkná zdolávačka, zvednu se až pro podběrák, krásný kapřík 43cm. Pro dnešek to stačí, jsem utahaný, je půl dvanácté, jdu spát.

 

Den třetí (před odjezdem)

 

celý den se bavím lovem čudel a doufám ve večerní záběr, ovšem nic nezabere ,bude jedenáct večer dnes jsem nějak unavený ,čas jít spát.

 

Doslov: Strávil jsem pěkné tři dny na nádherné řece Berounce, mohlo by to sice být lepší ,ale ,,není každý den posvícení''.