A je to tu zase!

09.05.2012 15:18

Dne 28.4. v 5 hodin ráno jsem já Ondra(lajos)Vyrazil se strejdou do Mělníka (přesně k obci Vliněves).Jsou tam krásné rybníky jak nové tak i ty starší.V 6hod. ráno jsme už těžko sehnali místa.Ja jsem dostal to nejhorší ale ukázalo se,že je dost dobré,protože jsem hned dostal razantní záběr.Byl to sice jen karas okolo 40cm ale boj taky pěknej.Karasů kolem 40cm mi přišlo asi 7 a já jich 5 vzal na gril.Ale najednou kolem 1 hodiny odpoledne se mi pravej prut rozjel neskutečnou rychlostí.Rychle jsem doběhl a seknul!!Byl to boj,který jsem ještě nezažil.Asi 10 minut jsem zdolával Lysce 49cm 2,80kg,který měl obrovskou sílu a bojovnost.Tak jsem ho přidal ke Karasům.Ale asi po půl hodině se mi rozjel levej dost podobnou rychlostí a ja seknul.Prut se ohnul jak páteř a já zdolával.Po cca 10 minutách jsem vytáhl Kapra 55cm 3kg a bylo nachytáno.Karasy jsem pustil zpátky do vody a kapříky jsem vzal k obědu na druhý den.